Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

PROCEDURA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, danych dotyczących oryginalnej transakcji zakupu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu.
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu fiskalnego lub faktury zakupu.

3. Wysyłka.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
cgm Group Paweł Wyrzykowski
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1.
42-218 Częstochowa

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u mnie produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

cgm Group Paweł Wyrzykowski
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1.
42-218 Częstochowa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi klient.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl